Oficjalnie: Hughes out! Mancini in!

Dodano: 19.12.2009 19:38 Autor: Qasqas,

Oficjalnie: Hughes out! Mancini in!

Manchester City Football Club potwierdza, że to koniec kadencji walijskiego managera…

Nie ma co owijać w bawełnę. Zaufanie i limit czasu się wyczerpał. Khaldoon Al Mubarak wyjaśnia przyczyny takiego rozwiązania.

„Przed rozpoczęciem sezonu w związku z istotną inwestycją w graczy i infrastrukturę postawiono cele pomiędzy dyrekcją, a sztabem szkoleniowym. Na sezon 2009/2010 wyznaczono godne cele. Cele zostały uzgodnione na podstawie strategii transferowej klubu, który radykalnie przyśpieszył na bardzo korzystnych warunkach. Zostało to też postanowione na mocy faktu, że infrastruktura w klubie została całkowicie przebudowana, by stworzyć najlepsze możliwe warunki dla drużyny. Dwie wygrane w 11 meczach Premier League nie pokrywają się z ustalonymi przez nas celami. Sheikh Mansour i dyrekcja odczuwa, że nie było dowodów na fundamentalną zmianę sytuacji. To szczególnie trudne do ogłoszenia po 15 miesiącach pracy i chcemy zaznaczyć nasz szacunek i podziękowania w stosunku do Marka Hughesa. Życzymy mu wszystkiego najlepszego w dalszej karierze.”

Manchester City może potwierdzić zamianowanie (potwierdzone natychmiastowym podpisaniem kontraktu) Roberto Manciniego na managera zespołu. Klub jest też zadowolony z możliwości ogłoszenia Briana Kidda na asystenta nowego managera. Khaldoon Al Mubarak dalej mówi:

„Roberto to ogromnie doświadczony manager, który wygrywał trofea i mistrzostwa. Jego doświadczenie i osiągnięcia mówią same za siebie. Co jest absolutnie pewne – Roberto wierzy w potencjał Manchesteru City do osiągnięcia najwyższego poziomu i najważniejsze – w swoje własne umiejętności do spełnienia tego. Moja nadzieja jest taka, że nasi niesamowici fani dołączą do nas i powitają Roberto w klubie.”

Klub opuścili też Mark Bowen, Eddie Niedzwiecki, Kevin Hitchcock i Glyn Hodges. Następne nominacje zostaną ogłoszone we właściwym ku temu czasie.


Źródło: mcfc.co.uk

Dodaj komentarz

Komentarze

Sylvinho Sylvinho19.12.2009; 20:12

i bardzo dobrze bo jak maja walczyć o mistrzostwo t oz lepszym trenerem

ManCityFan10 ManCityFan1019.12.2009; 20:15

No wreszcie nadeszła pora pożegnania.Mancini (mam nadzieje) będzie dobrym trenerem welcome Mancini!

Liam Liam19.12.2009; 20:16

Jego czas minął. Stało się jak chciała większość, ale trochę mi go teraz żal. Tym bardziej że jak wynika z jego komentarza dowiedział się o tym jako ostatni.

karolck93 karolck9319.12.2009; 20:18

WRESZCIE!!! .... Ciągle nie mogę uwierzyć w to co przeczytałem, tym bardziej, że po czytaniu poprzednich newsów i wyniku meczu zapowiadało się, że zostanie... Jednak wszystko potoczyło się pięknie!! Mam nadzieję, że Mancini podoła pracy, zgra bardzo dobrze zespół i powalczymy jeszcze w tym sezonie o eliminacje LM : ) W końcu gorzej chyba być nie może :D

fabri04 fabri0419.12.2009; 20:38

Szkoda mi tego człowieka, z MC nikt by se tak nie poradził, to bardzo dziwny klub...i prędzej czy później Manciniego też wywalą, bo szejkowie chcą sukcesów, a gdyby pozwolili Hughesowi dokończyć pracę, to może wygrałby PLA(Puchar ligii angielskiej). Wybrali idealny moment na zmianę szkoleniowca....szkoda, bo przez to MC zejdzie jeszcze niżej...

MCFC-SIP MCFC-SIP19.12.2009; 20:52

fabri: wlasnie wybrali bardzo odpowiedni moment do zmiany szkoleniowca.Moment w ktorym jeszcze sezon mozna uratowac.Bo z panem Hughesem ten sezon moznaby spisac NA PEWNO na straty,a jak bedzie z Mancinim nie wiadomo.Wierze ,ze bedzie znacznie lepiej.A do uratowania sa jeszcze mecze z United x 3 ,wiec w nich mancini pokaze co potrafi. Zegnam pana bez zalu panie Hughes.I szczerze nie lubilem pana od poczatku na tym stanowisku.Papa ,zycze kursu na Peterborough ,ratuj pan tam Championship.

Robinho 10 Robinho 1019.12.2009; 21:31

szczerze mowie ze dobrze ze hughesa wywali ale troche mi go szkoda to dowiedzial sie z internetu a nie aficjalnie

Citizen Citizen19.12.2009; 21:33

Nareszcie! Brawo Szejkowie niech Mancini podoła tej roli i niech Manchester City będzie w pierwszej czwórce Premiership

cordoba cordoba19.12.2009; 21:35

Ja jestem zadowolony,"rychło w czas"-jak to się mówi żeby nie stracić do końca tego sezonu i pograć o jak najwyższe miejsce w lidze. Co do Manciniego to liczę że wreszcie ci ponadprzeciętni piłkarze których ostatniego czasu sporo przyszło do klubu wreszcie staną się jakąś poważną siłą w lidze angielskiej i będą grali o najwyższe cele a nie będą grać ogonów z przeciętniakami. Żegnaj Mark-Witaj Roberto!

pawelcity1993 pawelcity199319.12.2009; 21:53

no i w koncu stalo sie to co mialo sie stac juz po poprzednim sezonie. mino ze ciesze sie z odejscia Marka i jeszcze bardziej z przyjscia takiego doswiadczonego fachowca jakim bez watpienia jest Mancini, to troche jest mi marka szkoda. napracowal sie w city prawie 1.5 roku. z interem jesli sie nie myle 3 (albo 4)razy z rzedu zdobywal scudetto, wiec mam nadzieje ze w city bedzie teraz lepiej. na pewno wprowadzi to jakis powiew swiezosci, inne spojrzenie na gre i umiejetnosci poszczegolnych zawodnikow. jestem ciekaw czy mancini ma juz upatrzone ewentualne wzmocnienia, ktorze od razu poprawia jakosc gry. jestem zadowolony z tego 'transferu' i mam nadzieje ze powalczymy o 4, moze 5 miejsce w tabeli PL

pawelcity1993 pawelcity199319.12.2009; 21:55

zmiana trenera przyszla chyba w najodpowiedniejszym momencie. druzynie sie od dluszego czasu nie kleila gra, notorycznie tracone punkty ze slabszymi rywalami, moim zdaniem, jeszcze bardziej pogarszaly morale i chyba troche podcinaly skrzydla. sorki za drugi koment :)

Hadar Hadar19.12.2009; 21:58

Paweł - Hughes powinien dać radę skończyć sezon na 5-6 miejscu i zakwalifikować się do Ligi Europejskiej. Niezbyt jestem zadowolony ze zmiany trenera - po pierwsze wolałbym, aby to się stało po zakończeniu sezonu. Po drugie - zdecydowanie wolałbym na pozycji managera ManC Hiddinka...

BenWetz BenWetz19.12.2009; 22:05

KURWA ! Że się tak wyrażę, popadamy w skrajność. Araby chyba mózgu nie mają, że zwalniają mało medialnego Hugesa, a zatrudniają wypromowanego po solarce Manciniego. Który z Interem nic specjalnego nie ugrał, a gdy kase przestali mu płacić za nie robienie nic, musiał znaleźć sobie ciepłą posadke, a taką już mu Araby zagwarantowali. Wraz z nowym trenerem wiąże się nowe ustawienie, nowy styl gry , a przecież my mamy się przyzwyczajać się, zgrywać. Więc możemy uznać, że zmiana trenera to zły pomysł.

kanonier_25 kanonier_2519.12.2009; 22:14

Zła decyzja Arabów! Wg mnie rozlicza trenera sie po sezonie. A treaz co dalej? Teraz dostanie Mancini 2-3 meisiace "próby" tak? I znów bedziecie grali piach, tym bardziej z w łoskim trenerem i z włoska filozofia gry

Liam Liam19.12.2009; 22:45

BenWetz z całym szacunkiem, ale pierdolisz głupoty pisząc, że Mancini nic nie ugrał z Interem. Zdobył Scudetto (2006, 2007, 2008), Puchar Włoch (2005,2006) oraz Superpuchar Italii (2005, 2006)

Gordon Gordon19.12.2009; 22:46

Ech... jestem rozgoryczony. Nawet nie chodzi o to, że go zwolnili, bo przecież ostatnio City przędli cienko, nie chodzi o Manciniego, o którym prawdę mówiąc niewiele mogę powiedzieć. Chodzi mianowicie o moment. Tuż przed końcem roku czyli Boxing Day, który tradycyjnie przecież na Wyspach, ze zrozumiałych względów jest najtrudniejszy. Do tego po Nowym Roku nie będziemy mieli Toure i Ade, a chyba nikt nie ma złudzeń, że przyjadą oni w lepszej formie niż byli wcześniej. Wygląda na to, że będziemy mieli nowe zakupy na Eastlands, być może nawet ten ruch jest pewnym votum nieufności dla niektórych zakupów Sparky'ego. Wygląda to masakrycznie, obym się mylił, ale już niedługo możemy być takim Realem Madryt bez tradycji, co pół roku czy rok zwalniającym trenera. Z pieniędzmi, a bez przyszłości.

brecha brecha19.12.2009; 22:50

iihhaaaaaaaaaa , wreszcie!!! mialem nadzieje ze jego nastepca bedzie gus ale i tak mysle ze roberto ogarnie to lepiej niz jego CZERWONY POPRZEDNIIK:) come on city........... we love u city we do:)

Liam Liam19.12.2009; 22:55

A zmiana trenera w tym momencie to świetny pomysł. Wszyscy wiemy jakie umiejętności ma Hughes, a raczej jakich nie ma, jako menadżer. Te dwie wygrane w 11 meczach mówią same za siebie. Dzisiejszy mecz mogliśmy równie dobrze przegrać. Jeżeli mielibyśmy z M.Hughesem zająć miejsce 5-10 i dopiero wtedy go zwolnić to byłaby to strata czasu. O wiele lepiej zatrudnić trenera jakby na to nie spojrzeć lepszego, z większym doświadczeniem w kierowaniu graczami na światowym poziomie. Niech ratuje co może, a do nowego sezonu przystąpi ze zgraną drużyną. Nie ukrywam że bardzo cieszy mnie decyzja Khaldoona Al Mubaraka.

BenWetz BenWetz19.12.2009; 22:56

Liam z całym szacunkiem, ale to ty pierdolisz glupoty. Napisałem "nic specjalnego nie ugrał", ponieważ Inter miał taki zajebisty skład, że w lidze włoskiej nikt im prawa nie miał podskoczyć, a że piłki ładnej nie grali to już inna sprawa. Pisząc "nie ugrał" bardziej chodziło mi o to, że w Europejskich pucharach. Ten trener to zwykły leń któremu Inter przestał płacić za nic, to musiał sobie jakaś posade znaleźć!

Liam Liam19.12.2009; 23:00

Gordon, nie dramatyzuj. City nigdy nie będzie tak zniewieściałe jak R.Madryt. W Anglii są inni kibice. Liczę na to, że trafimy prędzej na kogoś pokroju Wengera, SAFa, Beniteza...

Liam Liam19.12.2009; 23:04

Ben Wetz, szczerze mówiąc to powinniśmy się na razie skupić na lidze, a nie na europejskich pucharach ;)

Hala Madrid Hala Madrid19.12.2009; 23:04

zamienil stryjek siekierke na kijek:)) tak mozna skometowac ta zamiane. Bez obrazy ale mancini to co najwyzej ta sama klasa nic wiecej:))

Gordon Gordon19.12.2009; 23:05

Nie wiem czemu wszyscy chcieliby żeby City się gdzieś spieszyli. Przypomnę, że ten klub w poprzednich sezonach nie znaczył zupełnie NIC, mając tylko opinię dobrego miejsca do odchowania młodzieży. Wiadomo, że Hughes trafił tu przez przypadek, gdyby to Abu Dhabi Group mogło wybierać z pewnością wybraliby kogo innego, trenera z nazwiskiem, którego- bądźmy szczerzy- Hughes nie posiada. Ale jeśli już powiedzieli, że dają mu szansę to niech dadzą mu ją do końca czyli do momentu kiedy będziemy mieli pewność, że minimum szóstego miejsca nie zdobędziemy, bo takie było założenie. Oczywiście łatwo doszukać się sensu w decyzji włodarzy klubu- Mancini będzie miał wolną rękę przy sprowadzaniu zimą nowych piłkarzy i jednak troszkę czasu żeby poznać się ze starymi i być może nakłonić ich do pozostania w drużynie (Robinho). Ale też zauważmy: Mancini nie ma żadnego doświadczenia w prowadzeniu ekipy z Wysp, a jak eksperyment Juande Ramos w Tottenhamie się zakończył chyba nie muszę nikomu przypominać. A jak Włoch znów nakupi znów piłkarzy, jak mawia mój ojciec: "jak głupi czapek" to nie zdziwię się jeśli znów będziemy bliżej miejsca z poprzedniego sezonu. Powodzenia jednak oczywiście!

Liam Liam19.12.2009; 23:11

Jak już pisałem, nie ma co gdybać. Pożyjemy - zobaczymy.

Gordon Gordon19.12.2009; 23:14

O jedno "znów" za dużo, ale wiadomo, przy sobocie... :D

brecha brecha19.12.2009; 23:19

come on city!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rycho-rycho rycho-rycho19.12.2009; 23:27

Mark Hughes zostal wyrzucony na zbity pysk ! z takim składem ktory zostal sprowadzony na ten sezon powinnien przynajmiej wygrac 5 spotkań . dobrze sie stalo że zostal usuniety z pozycji trenera , zobaczymy co pokarze mancini zycze mu jak najlepiej.

MCFC-SIP MCFC-SIP20.12.2009; 00:14

Liam: popieram ,co piszesz generalnie. I ludzie skonczcie te teksty WOLALBYM HIDDINKA bo cos na biezaco nie jestescie ,dalej poprowadzi reprezentacje Rosji ,podpisal kontrakt ,czego wiec zalujecie ? Gordon ,brak Adebayora nie bedzie jakos bardzo bolesny,napastnikow mamy ,a jesli nie myle sie nawet Bojinow w styczniu wraca z wypozyczenia. Toure ,to juz gorzej,ale to nie zawodnik nie do zastapienia...Chelsea ma wiekszy orzech do zgryzienia z tym Pucharem Narodow a nie placze... Pozatym to okazja do wypromowania sie paru zawodnikow,nikt nikogo nie przyspawal do miejsac na boisku na stale (no moze oprocz Givena). Ja jeszcze raz powtorze - bardzo sie ciesze ze stalo sie to przed swietami,Mancini wierze ze da rade ! Z Hughesem byloby juz po sezonie,a wierze ze wloch sobie poradzi - vide Ancelotti w Chelsea ,Capello w reprezentacji ,wczesniej Ranieri tez sobie radzil...Wierze ze bedzie lepiej.Hughes krzyzyk na droge.

brecha brecha20.12.2009; 00:34

krzykacze zamknac buzie, see ya at eastlands, tam zaznaczcie swoja obecnosc! true blue!!

Noel Noel20.12.2009; 01:43

i się cieszę i nie cieszę. z jednej strony, już nie umiałem patrzeć na Hughesa i na jego dość absurdalne czasem decyzje, czasem jednak mu coś wychodziło (szybko reagował na kontuzje w meczach :P) Jednak z drugiej strony, boje się o tego Manciniego. Włoska piłka różni się trochę od Angielskiej więc to kolejna moja obawa. Boje się też okienka transferowego, bo jak wiadomo, co nowy trener to nowy plan za zespół, co idzie w parze z prawdopodobnymi transferami. Obawiam się trochę tego, co Gordon, że decyzja (dość impulsywan) szejków, w rezultacie może tyle zmienić, że na footbolowej mapie świata, będziemy kolejnym Realem Madryt (chyba nie muszę nikomu tłumaczyć o co mi chodzi...) A tak już całkiem na boku: Uważam, że powinni go zwolnić po sezonie, bo choć patrzeć na niego nie umiałem, to rozlicza się ludzie po zakończonej robocie (chyba, że któryś z was rozlicza malarza po tym jak trzyma pędzel?). Pożyjemy, zobaczymy. daj panie boże, żeby było dobrze.

MCFC-SIP MCFC-SIP20.12.2009; 02:51

Noel: kto jak kto ale Wloch umie poukladac OBRONE...Cattenaccio hehe :) A to co ta formacja wyprawiala w ostatnim czasie wola o pomste do nieba...

Gordon Gordon20.12.2009; 03:14

Patrzeć to ja nie mogę na Cooka, który za każdym razem robi z siebie idiotę. Niestety chyba zostanie, może dobrze gotuje (uhaha, wiem czerstwe :D). Hughes jak dotąd poznał się jako manager bezpłciowy i jest to jego największa wada, bo taki ktoś raczej nie nadaje się do prowadzenia wielkich ekip. Zobaczymy co będzie, ja nie znoszę włoskiej piłki więc same złe skojarzenia mam, ale wiadomo każdemu trzeba dać szansę.

Keirrison Keirrison20.12.2009; 06:57

Ja tylko jednego nie mogę zrozumieć!Dlaczrgo go wylali skoro miał wykonać plan minimum czyi zająć miejsca 1-6 a obecnie jesteśmy na 6 pozycji.Zrozumiałbym jeślibyśmy zajmowali miejsce około 10 ze stratą kilku pkt do miejsca wyznaczonego przez zarząd.Hughes z pewnością nie jest wybitnym trenerem ale zachowali się wobec niego nie fair.Przegraliśmy tylko 2 razy w lidze i on dodatkowo awansował do ćwierćfinału Carling Cup i to w dobrym stylu

Hadar Hadar20.12.2009; 09:14

Ja jak Gordon - nie cierpię włoskiej piłki. Odnośnie okienka transferowego - nie chce żadnych Włochów w składzie City, aczkolwiek Chivu czy Maicon z Interu mogliby być wykupieni :D Poza tym Mancini wydaje mi się równie bezpłciowy jak Hughes, ale Hughes za to był sympatyczny :D Ten Mancini umie w ogóle po angielsku? No i wolałbym zwalniać trenera po sezonie - może Mourinho byłby wtedy wolny... Dalej - jeżeli Mancini się nie sprawdzi jako trener City, to latem znów zmiana trenera. Już lepsza stabilizacja z przeciętnym trenerem niż ciągła ich rotacja... Ehhh - zobaczymy co się stanie w okienku transferowym...

kamoo kamoo20.12.2009; 10:00

nooooooooooooo, doczekałem się wreszcie. Na pewno chciał dobrze, ale mu nie wychodziło. Mam nadzieję, że następny trener nie okaże się gorszy. Powodzenia Hugest no i oczywiście Mancini również.

Robinho 10 Robinho 1020.12.2009; 10:15

jestem ciekaw na ile mancini podpisal kontrakt na ile miesiecy bo chyba powinien miec okres probny i ile zarabia tygodniowo mam do ciebie prosbe gordon podaj ile mancini zarabia i na ile przyszedl na oficjalniej stronie oczywiscie jesli znajdziesz z gory dziekuje

mancityfan mancityfan20.12.2009; 10:36

dobrze Hughes bay bay , tylko się boje czy Mancini podoła

pawelcity1993 pawelcity199320.12.2009; 11:53

oho. zaczyna sie hurraoptymizm chyba. ludzie, spokojnie. moim zdaniem zaraz powinien mu dac czas do konca sezonu. jesli cel osiagnie tj. puchary europejskie, powinien zostac, jesli nie to powinien zostac tak czy siak, bo powinien miec conajmniej tyle samo czasu co sparky. jesli chodzi o ustawienie, to mysle ze poprawi sie jakosc obrony, bo Wlosi sa z tego znani. jesli chodzi o pomoc, to on im musi dupy przekopac, bo pomimo takich graczy to pomocy NIE MAMY. bo givena nic nie mam, bo on w kazdym meczu daje z siebie wszystko, no i musi cos zrbic ze skutecznoscia mancini, bo to tez cos ostatnio szwankuje ( no moze oprocz ostatniego meczu)

KrwawyAhmed KrwawyAhmed20.12.2009; 11:56

nie oszukujmy sie, Mancini to nie ta klasa co Ancelotti. Carlo to swietny taktyk wiec porownywanie obu trenerow dla mnie nie ma sensu, jedyne co ich łaczy to narodowsoc. Wg mnie Mancini osiagal sukcesy we Włoszech bo po prostu nie miał konkurencji, liga włoska z roku na rk prezentuje coraz gorszy poziom, z hegemonia Interu. Od razu dodam ze nie skreslam Manciniego bo ma doswiadczenie w kierowaniu mocnym zespolem, ale do poziomu Ancelottiego i tego co udalo mu sie w tak krotkim czasie zrobic z Chelsea chba jeszcze mu sporo brakuje. Ps. ehhh i ta solara, troche trąci pedałem ale coz wyniki go ocenia :)

MCFC-SIP MCFC-SIP20.12.2009; 12:14

Dobra: Mancini jest wg Was zlym wyborem. W takim razie zaproponujcie lepszego trenera ktorego widzielibyscie na jego miejscu (rzecz jasna jakies propozycje REALNE) a nie rzucanie nazwiskami typu Rijkaard,Mourinho czy Hiddink. Sam nie lubie wloskiej pilki ,ale trener nie gra w pilke i nie bedzie kazal im wjezdzac dryblingiem do bramki ! Nie jestem wielkim fanem Manciniego ,zeby nie bylo ,ale ciesze sie ze ktos wyp.... tego kmiota Hughesa.Popatrzcie na wyniki za jego kadencji i co on z City osiagnal. Nawet w Pucharze Uefa byl meczarnie z Midjylland,w Pucharze Anglii 0-3 u siebie z Nott Forrest (bynajmniej nie w tej formie jakiej jest teraz - wtedy wachalo ogony w Championship) ,w pucharze Ligi tez nic nie wyszlo. Co wiec wyszlo? Gowno wyszlo.Dlatego bardzo sie ciesze ze zmiany trenera.I mysle ze Mancini da rade.PS: przynajmniej jak bedzie mowil o budowaniu i scaleniu zespolu bedzie to mialo jakis sens bo Hughes mowil o tym od 1,5 roku :)

PUYol15 PUYol1520.12.2009; 13:19

Szkoda Go ! Nie był złym managerem . Piłkarze zakupieni w lecie nie dają z siebie wszystkiego . Mark jest spoko i moim zdaniem powinien zostać choć do końca stycznia

PUYol15 PUYol1520.12.2009; 13:20

A co do kolegi komentującego przedemną to Rijkard to całkiem realna propozycja

Gordon Gordon20.12.2009; 13:21

Jak powiedziałem: nie znam Manciniego, bo do włoskiej piłki mam odrazę graniczącą z nudnościami podczas seansu więc nie oglądam. A co do tego kogo można było zakontraktować to moim zdaniem wcale nie jest tak różowo, bo teraz w podobnych klubach zaczyna działać zasada o zatrudnianiu znajomych. Hiddink zapewne nigdy nie przyszedłby do Chelsea gdyby nie znajomość z Abramowiczem, zapewne w MU po Fergusonie też nie przyjdzie ktoś kogo nikt zupełnie nie brał pod uwagę. Przedstawiciele City nie mają z pewnością tak rozległych kontaktów, ale ponoć właśnie z Mancinim się dobrze znają więc nie dziwi taki wybór. I też nie popadajmy w drugą skrajność mówiąc, że Włoch jeśli się nie spisze w tym sezonie zostanie zwolniony latem, bo jestem przekonany, że jeśli City nie spadną z ligi (a szanse na to raczej nikłe), a tym bardziej jeśli drużyna faktycznie będzie prezentować się dobrze to Włoch dostanie olbrzymi kredyt zaufania. Wszystko czego chcę to tylko jedno: żeby nie kupował znów graczy jak porąbany- mając na uwadze, że dostał posadę najlepszą z możliwych, skoro może kupić kogo chce- bo z tego co już jest, przy odpowiednim prowadzeniu i taktyce można zbudować świetny zespół, a rezerwowych znakomitych też przecież mamy.

MCFC-SIP MCFC-SIP20.12.2009; 15:36

Gordon : nawet jesli to "wspolpraca" Abramowicza i Hiddinka poki co wychodzi im na dobre...Co do zakupow zgadzam sie calkowicie,druzyne trzeba uporzadkowac a nie dokupowac kolejnych pilkarzy z ktorych czesc bedzie grzala lawe,a czesc z 1 skladu wypadnie i popadnie w niebyt.City ma szkolke mlodziezy na bardzo wysokim poziomie i z tego tez cos bedzie...Ja tak jak napisalem w innym poscie nie gloryfikuje Manciniego ,ale wierze ze sladami Ranieriego,Ancelottiego czy Capello moze City wyjsc na dobre wspolpraca z Wlochem...PS: do porzednika: Rijkaard ? Daj pan spokoj....

Gordon Gordon20.12.2009; 15:42

Dzięki Allahowi, że nie przyszedł Rijkaard, który był dla mnie przedostatnim trenerem do objęcia schedy po Hughesie. Za nim tylko Antoś Piechniczek :D

aavso aavso20.12.2009; 15:52

Ja uważam, że można było zwolnić trenera (wyniki były średnie) - ale nie można tego robić w takim stylu !!!. Gość 2 godziny po zwycięzkim meczu dowiaduje się, że go wywalają. Hughes nie zasłużył aby potraktować go jak śmiecia. Skoro właściciele City byli niezadowoleni z wyników mogli go odwołać, ale nie w taki sposób. Arabowie postąpili bardzo nieelegancko. aavso

Thomas Thomas21.12.2009; 15:08

Siema Myślę że zatrudnienie Manciniego wyjdzie tylko na dobre.Włosi mają dobrych trenerów, popatrzcie chociaż na Ancelottiego.

zumi zumi21.12.2009; 18:00

A mnie się wydaje że nie mamy nic do stracenia. Hughes pokazał już wszystko. Czy Mancini zrobi coś więcej? Trudno powiedzieć ale i tak Araby za dużego pola manewru nie mieli - bądźmy szczerzy. A nuż Mancini ułoży lepiej drużynę i będziemy mieli ta pierwszą szóstkę? Czuje że z Hughesem to by była ciągła walka aby tam się zmieścić na koniec sezonu....